myungsoo∞addicted


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER AFF NEWER OLDER +FOLLOW

Hey hey hey ! Intro post. Hewhew.

Assalamualaikum pembuka bicara, Annyeonghaseyo pembuka segalanya //pandai aku reka orz ._.\\


Aku terasa seperti bercakap dengan dinding kosong kerana belog tuan hamba ni takde pollower lagi //menangis kesayuan bawah katil\\ Okay, so belog ini adalah belog yang ke-52352654 saya buat >.> yes, memang banyak sebab saya suka edit belog dengan hadpdet-nya tidak //lol :D saya curi ayat akak madu saya XD\\ So, kalau korang nak suruh saya edit ke hapa ke, sila lah, confirm belog anda akan 100% rosak selepas itu XD Lewls.

SEKOLAH DAH NAK BUKAK T_T

Srsly aku tak nak balik seolah lagi. Kalau sekolah harian biasa takpe, aku eksaited jugak nak 'back to school' tapi apakan daya, tuan hamba yang comel lagi kyoot ini pelajar sekolah berasrama penuh. Apakah itu sekolah berasrama penuh ? //hentuk kepala hang yang tak tahu apakah SBP itu dengan payung L\\ Sayang ! Itu SBP. You know, that school that have initial name as SM Sains, SBP Intergrasi or Kolej whatsoever la kan. Haish, srsly korang tak tahu ? Femes sekolah eden tau ? Lewls.

Barang-barang hostel tak beli lagi, barang sekolah tak beli lagi //flips dunia\\ Tidakkah anda semua lihat betapa hamba yang kyoot lagi comel ini tidak mahu pulang ke sekolah ? Lagipun, di sini hujan, belakang rumah pun dah banjir. So, kami kena evacuated ,duduk dalam rumah je \O/ Lewls.

Lagipun hamba tidak puas lagi nak bermanja dengan abe-abe hamba. //menangis kesayuan\\ Dengan hubby eden pun, eden tak luangkan masa //flips Hyoan hyung\\ Kenapa hang bagi schedule ketat sangat dekat hubby eden ? Kesian dia, balik letih letih lepas tu tidur. Macam mana eden nak spend time dengan dia ? Tsk tsk T_T \\Lewls. Kenapalah imaginasi aku terlalu tinggi// Hewhew.


Tengok ! Semua abe abe eden sudah bertukar menjadi samseng kerana mereka sudah 'mental `breakdown' //mental breakdown bersama\\ Lewls. 

Sebenar eden tak tahu nak cakap apa sebenarnya, eden kekurangan idea \\mental breakdown// So eden nak cat dinding belog eden dengan gambar suami eden nak ? //muntah pelangi\\ XD 


Hewhew. Suka hati suami eden je nak flying kiss kat orang, eden bagi flying kick baru tahu XD


Suami den ni pandai buat orang pengsan dengan ke-sekshii-an nya \O/


Senyuman dia \O/


Sexayyy smirk ^_^ /buat buat tak melting/ Hohohoho :D


There you go again with that goddamned stare of yours that gets people pregnant.

/aku curi ayat tumblr/ XD

So, sign off :D 

Mrs. Myungsoo XD




0 comment[s] | back to top